خدایا

تمامش کن این انتظار...این سکوت را...
سخته...بدون یار نفس کشیدن سخته!!

تا کی و چگونه بی او سر کنم؟
تاوان این دل تنگ رو کی میده؟

تاوان بوسه هایی که زده نشده..بغل هایی که در آغوش گرفته نشد؟
دل نازکم، نازکتر از برگ گل شده...

میخواهم هر چقدر که از عمرم باقی مانده را با او، در کنار او...سپری کنم

مهدی جان تحمل جدایی بر من سخت گشته!
دلم بد جوووووری هواتا داره!

بیا و بر این انتظار خط بطلان بکش...قلب کوچکم بی قرار توست.