دلم تنگ است بسیااااااااااار

حال عجیبی دارم!!!

خبری از یار نیست...دلم تنها مونده
حرفی برای گفتن نیست...آرزوهام،رویاهام،به حبابی روی آب مثال است...به عاقبت فکر میکنم

چیزی دستگیرم نمیشه!!!

انتظار و انتظار.....انتظار.

من و یک دل خسته....من و چشمای خستم