
دلم تنگ است بسیااااااااااار
حال عجیبی دارم!!!
خبری از یار نیست...دلم تنها مونده
حرفی برای گفتن نیست...آرزوهام،رویاهام،به حبابی روی آب مثال است...به عاقبت فکر میکنم
چیزی دستگیرم نمیشه!!!
انتظار و انتظار.....انتظار.
من و یک دل خسته....من و چشمای خستم
+ نوشته شده در جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 19:15 توسط ღ♥ღنفس و همنفسღ♥ღ
|
سلام،اینجا کلبه ی عشق 2 عاشقه"نفس و همنفس"کسایی که اومدن این کلبه ی عشق رو ساختن تا خاطرات با هم بودنشون واسه همیشه موندگار باشه،کسایی که باهم عهد و پیمان بستن تا ابد مال هم و وفادار هم باشن،به کلبه ی عشق نفس و همنفس خوش اومدین.