هی ی ی ی نفیسه جون نمیدونی چقد دلتنگتم

چقد روز و شب اسم قشنگتو به زبون میارم نفیسه

فدات بشمممم اینقده خوشحال بودم 2 مهر کنارم بوووووودی

جوووووووونم اون انگورا نوش جوووووونت باشه گلم

ایشااله سر سفره ی عقد بهت عسل بدم بخوررررررررررری

قربونت بشمممم

منم دوست داشتم کارم زود درست میشد ولی خودت که دیدی نشد :(

فدات بشم من تو هر کاری که کنی مال خودمی نفیسه ی من

بوووووووووووس رو دلت

نفیسه جونم رفته شیرینی بخورههه رفته فیتزا بخووووره

نووووووووش جونت جیگیلیییی

بووووووووووووووووووووووووووس رو لبت