هی ی ی ی نفیسه جون نمیدونی چقد دلتنگتم
چقد روز و شب اسم قشنگتو به زبون میارم نفیسه
فدات بشمممم اینقده خوشحال بودم 2 مهر کنارم بوووووودی
جوووووووونم اون انگورا نوش جوووووونت باشه گلم
ایشااله سر سفره ی عقد بهت عسل بدم بخوررررررررررری
قربونت بشمممم
منم دوست داشتم کارم زود درست میشد ولی خودت که دیدی نشد :(
فدات بشم من تو هر کاری که کنی مال خودمی نفیسه ی من
بوووووووووووس رو دلت
نفیسه جونم رفته شیرینی بخورههه رفته فیتزا بخووووره
نووووووووش جونت جیگیلیییی
بووووووووووووووووووووووووووس رو لبت
+ نوشته شده در سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت 19:13 توسط ღ♥ღنفس و همنفسღ♥ღ
|
سلام،اینجا کلبه ی عشق 2 عاشقه"نفس و همنفس"کسایی که اومدن این کلبه ی عشق رو ساختن تا خاطرات با هم بودنشون واسه همیشه موندگار باشه،کسایی که باهم عهد و پیمان بستن تا ابد مال هم و وفادار هم باشن،به کلبه ی عشق نفس و همنفس خوش اومدین.