یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من میکوبه
چشمهای منتظر به پیچ جاده
دلهره های دل پاک و ساده
پنجره ی باز و غروب پاییز
نم نم بارون تو خیابون خیس
یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من میکوبه
سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه
غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده
برام یه یادگاریه جز اون چیزی نمونده
تو ذهن کوچه های آشنایی
پر شده از پاییز تن طلایی
تو نیستی و وجودمو گرفته
شاخه خشک پیچک طلایی
یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من میکوبه
سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه
غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده
برام یه یادگاریه جز اون چیزی نمونده....

جبران میکنم منا ببخش
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت 15:56 توسط ღ♥ღنفس و همنفسღ♥ღ
|
سلام،اینجا کلبه ی عشق 2 عاشقه"نفس و همنفس"کسایی که اومدن این کلبه ی عشق رو ساختن تا خاطرات با هم بودنشون واسه همیشه موندگار باشه،کسایی که باهم عهد و پیمان بستن تا ابد مال هم و وفادار هم باشن،به کلبه ی عشق نفس و همنفس خوش اومدین.